Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie na stránke venovanej cookies.

SúhlasimViac informácií
Muž ukazuje klientovi vizualizáciu virtuálnej prehliadky z bytu o ktorý má záujem

Stále premýšľate nad tým, ako zviditeľniť svoje služby alebo produkty na internete tak, aby ste získali cenný náskok pred konkurenciou?

Odpoveďou, ktorú hľadáte, môže byť nová forma prezentácie. V posledných mesiacoch po nej siahajú najmä poskytovatelia služieb v gastronómii, hotelierstve, realitách ale aj samotnom predaji. Reč je o virtuálnej prehliadke. Nástroji, vďaka ktorému môžete jednoducho a s minimálnym úsilím získať nových klientov.

Náhľad na bielu okrúhlu kameru určenú na nakrúcanie virtuálnej prehliadky v interiéri aj exteriéri

Čo je virtuálna prehliadka a ako vlastne funguje

Ak ponúkate služby v jednom z vyššie menovaných odvetví, určite máte na webovej stránke fotogalériu. Virtuálnu prehliadku si predstavte ako možnosť, ktorá dokáže vašim klientom a návštevníkom ponúknuť ešte viac. Okrem klasických fotografií môžu pomyselne vstúpiť do priestoru a poprechádzať sa po všetkých miestach, ktoré im odhalíte.

Nový uhol pohľadu, moderná vizualizácia, priestorové vnímanie a napokon i možnosť 3D zážitku pomocou okuliarov na virtuálnu realitu dodávajú tomuto druhu prezentácie jasnú konkurenčnú výhodu v obore.

Ako vzniká virtuálna prehliadka

Na to, aby vám niekto vytvoril virtuálnu prehliadku, potrebuje v prvom rade na to určené vybavenie. Hoci je možné 360° snímky vytvárať aj smartfónom, kvalita výstupu nie je ideálna. Plnohodnotná a kvalitná virtuálna prehliadka si vyžaduje viac, než fotky z telefónu. Podstatou je, že spojením jednotlivých bodov – fotografií, po ktorých sa bude užívateľ pohybovať, vznikne dojem plynulého prechádzania sa v interiéri alebo exteriéri.

Ideálnym riešením je osloviť profesionála, ktorý má na vytvorenie virtuálnej prehliadky certifikované zariadenie a taktiež skúsenosti.

Tak totiž vzniká výstup vo forme prehliadky, ktorý je nielen detailný a kvalitne spracovaný, ale taktiež dokáže odprezentovať reštauráciu, hotel, nehnuteľnosť alebo predajňu v tom najlepšom svetle. Okrem výsledku vo forme prehliadky vám tak profesionál pomôže aj s jej následným spracovaním.

Kde všade môžete virtuálnu prehliadku použiť

Hlavnou výhodou je, že sa nemusíte viazať vyslovene na online prezentáciu. Virtuálnu realitu môžete pokojne používať aj v prostredí bez internetu.

Využívajú to napríklad mnohí realitní makléri. Tí si takto dokážu pred stretnutím s klientom pripraviť virtuálne prehliadky nehnuteľností, o ktoré by mohol mať záujem a jednoducho si ich uložiť do tabletu či notebooku. Potom ich stačí na dohodnutom mieste odprezentovať a ušetrený čas, ktorý by inak venovali presunu z jedného miesta na druhé, venovať vypísaniu kúpno-predajnej zmluvy.

Ideálne, nemyslíte?

Realitný maklér ukazuje potenciálnemu klientovi virtuálnu prehliadku nehnuteľnosti, o ktorú má záujem

Okrem toho však virtuálne prehliadky jednoznačne podporujú promo na internete. Hotovú prehliadku môžete použiť na svojej webovej stránke, vizitke na informačnom portáli, blogu alebo dokonca na sociálnych sieťach.

NÁŠ TIP: Viac rád, ako sa čo najlepšie prezentovať na sociálnych sieťach, nájdete v tomto článku.

Nuž a napokon, ideálnym miestom, kam virtuálnu prehliadku umiestniť, je vyhľadávač. Google ponúka hneď niekoľko možností, ako sa môžete vo vyhľadávaní zviditeľniť a dosiahnuť želané výsledky. Tými je napríklad návšteva ubytovacieho zariadenia alebo reštaurácie.

Ak sa rozhodnete vyhotovenie virtuálnej prehliadky zveriť do rúk firme, ktorá je certifikovaným partnerom GOOGLE STREET VIEW TRUSTED, môžete sa spoľahnúť na profesionálny výstup a detaily, akými sú napríklad rozrastrovanie tvárí prítomných osôb, zamaskovanie ŠPZ prechádzajúcich automobilov v exteriéri alebo prekrytie náhodnej reklamy na okolitých billboardoch. Ak napokon umiestnite prehliadku na Google Maps – street view, budú sa vybrané panorámy zobrazovať aj priamo vo výsledkoch vyhľadávania.

Hlavné výhody virtuálnej prehliadky

Ak stále premýšľate nad tým, či je takáto forma prezentácie vhodná aj pre váš biznis, zhrnieme vám niekoľko argumentov, prečo sa oplatí osloviť niekoho, kto virtuálne prehliadky zhotovuje.

Je prehliadka vhodná aj pre mňa?

Potrebujete svojim klientom odprezentovať priestor? Ukázať okolie, kde produkt, ktorý predávate, vzniká? Alebo im vizuálne predstaviť interiér, v ktorom ponúkate svoje služby? Potom vedzte, že virtuálnu prehliadku najčastejšie využívajú:

  • reštaurácie, bary, kaviarne
  • hotely, penzióny
  • ubytovacie služby ponúkajúce prenájom – byty, apartmány
  • zábavné parky, aquaparky
  • realitní makléri
  • výrobné podniky a malovýrobcovia
  • predajne
  • výstaviská
  • interiéroví návrhári a dizajnéri
Náhľad na obývací priestor vo virtuálnej prehliadke

Prečo si dať vytvoriť virtuálnu prehliadku?

Okrem toho, že virtuálna prehliadka ponúka iný spôsob, ako priestor interiéru alebo exteriéru predstaviť, tu je niekoľko zásadných dôvodov, prečo by nemala chýbať ani na vašom webe alebo Google vizitke.

  • možnosť odprezentovať sa v tom najlepšom svetle (eliminujete rušivé vplyvy, akými je hluk, prípadný neporiadok, aktuálna preplnenosť podniku a pod.)
  • možnosť nechať nahliadnuť zákazníka aj tam, kde sa bežne nedostane
  • predvedenie skutočnej dispozície priestoru a jeho usporiadanie
  • prezentácia na akomkoľvek zariadení (tablet, počítač, smartfón)

Preniesť tak atmosféru vášho domácky zariadeného penziónu alebo rodinného vinárstva môžete na zákazníka skôr, než doň vstúpi. A to kedykoľvek. 24 hodín denne aj počas sviatkov a dokonca aj bez vašej prítomnosti. A to sú skutočne dôvody, pre ktoré sa oplatí virtuálnu prehliadku zaradiť do svojej prezentácie. Ak sa radi spoliehate na plnohodnotné výstupy a spoluprácu na profesionálnej úrovni, radi vám vo Fortuity s vašou virtuálnou prehliadkou a jej spracovaním pomôžeme.

Chcem virtuálne privítať klientov