Oceníme človeka, ktorý bude majstrom svojho pera, brka alebo klávesnice. Ak ho teda písanie naozaj baví, je v ňom dobrý, a nerobí mu problém vymyslieť blogový článok, či chytľavý headline, nech ho vlny vyplavia priamo k nám.
Čo od copywritera očakávame?
Správny copywriter je pre nás ten, ktorý perfektne ovláda gramatiku, má zmysel pre humor a srší dobrými nápadmi. Akékoľvek zadanie dostane, bude schopný vyrukovať s niečím, čo nás okamžite posadí na zadok. Deadline je pre nás, a hlavne pre klientov dôležitý, a preto by mal byť dochvíľny a zároveň tímový hráč. Musí mať samozrejme skúsenosť s tvorbou textu, písaním contentu na weby a blogy a všeobecný prehľad o trendoch a novinkách.
Čo všetko je náplňou práce copywritera?
Tvorba textov – headline, claim, slogan, PR text a pod.
Tvorba redakčných plánov.
Písanie článkov pre nás a našich klientov.

Aké skilly by mal šikovný copywriter mať?
Microsoft Word – pokročilý
Slovenský jazyk a štylistika – expert (C2)
Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť
Momentálne na túto pozíciu nového kolegu nehľadáme, ale jeden nikdy nevie. Ozvi sa nám aj napriek tomu, pošli CV-čko, svoje portfólio a možno nás očaríš až tak, že po tebe okamžite chmatneme a vyhradíme stôl aj pre teba.