Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie na stránke venovanej cookies.

SúhlasimViac informácií

Výrazy: SEO, keywords, Google Analytics, Facebook Manager alebo PPC kampaň mu vôbec nie sú cudzie a považuje sa za markeťáka srdcom aj dušou. Dokáže vytvárať plány príspevkov pre sociálne siete, sám ich implementovať do praxe a nastaviť propagáciu vo Facebook Ads Manageri. Ak je ešte k tomu iniciatívny, kreatívny a tímový hráč, má u nás dvere dokorán

Čo od marketingového špecialistu očakávame?

Marketér je kľúčový hráč s kreatívnym myslením a hlavou tak trochu v oblakoch. O sociálnych sieťach sa mu pomaly aj sníva a pri raňajkách už premýšľa o tom, ako ohúriť ďalšou skvelou kampaňou. Má prehľad vo všetkých online trendoch a ako správny lodný kuchár je schopný vytvoriť obsahovo hodnotný content, ktorý naplní žalúdky všetkých nedočkavých klientov.

Čo všetko je náplňou práce markeťáka?

Skupina marketérov zoskupená okolo stola

Kooperácia pri tvorbe marketingovej komunikácie.

Sledovanie najnovších trendov v online svete.

Spolupráca na marketingových kampaniach.

Správa sociálnych sietí.

Komunikácia s klientom a schopnosť obhájiť svoje nápady a idey.

Tvorba plánovaného obsahu podľa vopred stanovenej stratégie.

Pravidelný reporting spolu s návrhmi na zlepšenie.

Občas s taskami pomôcť kolegom, samozrejme za predpokladu, že pekne poprosia. 🙂

Aké skilly my mal marketingový špecialista mať?

Slovenský jazyk – Expert (C2)

Anglický jazyk – výhodou

Business Ads Manager – pokročilý

Google Analytics – základy

Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť

Momentálne na túto pozíciu nového kolegu nehľadáme, ale jeden nikdy nevie. Ozvi sa nám aj napriek tomu, pošli CV-čko, svoje portfólio a možno nás očaríš až tak, že po tebe okamžite chmatneme a vyhradíme stôl aj pre teba.

Mám o pozíciu záujem