Výrazy: SEO, keywords, Google Analytics, Facebook Manager alebo PPC kampaň mu vôbec nie sú cudzie a považuje sa za markeťáka srdcom aj dušou. Dokáže vytvárať plány príspevkov pre sociálne siete, sám ich implementovať do praxe a nastaviť propagáciu vo Facebook Ads Manageri. Ak je ešte k tomu iniciatívny, kreatívny a tímový hráč, má u nás dvere dokorán
Čo od marketingového špecialistu očakávame?
Marketér je kľúčový hráč s kreatívnym myslením a hlavou tak trochu v oblakoch. O sociálnych sieťach sa mu pomaly aj sníva a pri raňajkách už premýšľa o tom, ako ohúriť ďalšou skvelou kampaňou. Má prehľad vo všetkých online trendoch a ako správny lodný kuchár je schopný vytvoriť obsahovo hodnotný content, ktorý naplní žalúdky všetkých nedočkavých klientov.
Čo všetko je náplňou práce markeťáka?

Kooperácia pri tvorbe marketingovej komunikácie.
Sledovanie najnovších trendov v online svete.
Spolupráca na marketingových kampaniach.
Komunikácia s klientom a schopnosť obhájiť svoje nápady a idey.
Tvorba plánovaného obsahu podľa vopred stanovenej stratégie.
Pravidelný reporting spolu s návrhmi na zlepšenie.
Občas s taskami pomôcť kolegom, samozrejme za predpokladu, že pekne poprosia. 🙂
Aké skilly my mal marketingový špecialista mať?
Slovenský jazyk – Expert (C2)
Anglický jazyk – výhodou
Business Ads Manager – pokročilý
Google Analytics – základy
Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť
Momentálne na túto pozíciu nového kolegu nehľadáme, ale jeden nikdy nevie. Ozvi sa nám aj napriek tomu, pošli CV-čko, svoje portfólio a možno nás očaríš až tak, že po tebe okamžite chmatneme a vyhradíme stôl aj pre teba.