Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie na stránke venovanej cookies.

SúhlasimViac informácií

UX – podstatné detaily, ktoré zmenia návštevníka na zákazníka

UX znamená user experience alebo po slovensky použiteľnosť či zážitok užívateľa. Atribút, bez ktorého by nákupný košík aj na tom najlepšom e-shope na mieru zíval prázdnotou.

Vo Fortuity vieme, že aj detaily rozhodujú o tom, či je web alebo e-shop naozaj použiteľný. Ak nechcete stratiť ďalšieho zákazníka práve kvôli nim, dotiahnite svoj web k dokonalosti.

Odstráňte všetky prekážky, ktoré užívateľom stoja v ceste.

K nákupu, dopytu, čítaniu blogu alebo inému cieľu.

Spomínate si? Práve kvôli určitému cieľu ste predsa webstránky vytvorili.

Podnikateľ ukazujúci na nápis UX dizajn

Chcem použiteľné stránky

Ak práve vytvárate nový online projekt – web, e-shop alebo aplikáciu, je premyslený UX dizajn a funkčnosť na poprednom mieste. Ak už online ste, a niečo neklape tak, ako by malo, neopúšťajte sa. Sme tu na to, aby sme vám pomohli i v prípade, ak vaše webstránky opúšťajú užívatelia.

UX od Fortuity znamená, že…

Ponuka použiteľnosti na váš web

…ozdravíme už zabehnutý web alebo navrhneme kroky pri tvorbe nového

Pekný dizajn a moderný vizuál nie sú všetko, čo musí funkčný web mať. Naplnili ste už stránky skvelým obsahom a optimalizovali pre vyhľadávače? Výborne. Nezabúdajte však na jeden podstatný detail. Použiteľnosť. Zapracovať jej zákonitosti a pravidlá už v prvotnom testovaní zabezpečí, že bude váš web na mieru ľahko ovládateľný pre jeho návštevníkov. Množstvo nepodstatných informácií, odsekov, kde sa užívatelia strácajú, nejasných odkazov alebo celkový dojem zo stránky môžu byť dôvodom, prečo sa často už hotové webstránky musia po určitom čase prerábať. Hľadieť na atribúty UX – použiteľnosti už pri budovaní webu alebo e-shopu je pohľad, ktorý sa vám skutočne oplatí. Ak ste naň pri tvorbe webu predsa len zabudli, radi vám pomôžeme s jeho ozdravením.


Piktogram, znázorňujúci začiatok cesty a jej koniec

…nájdeme zlatú strednú cestu

Medzi vašou predstavou o webstránke a tým, ako na ňu hľadí zákazník, môže byť výrazný rozdiel. Upraceme štruktúru jednotlivých podstránok a zjednodušíme formuláre. Navigáciu a rozdelenie kategórií produktov nastavíme tak, aby návštevník vždy ľahko našiel to, čo na vašich stránkach hľadá. V opačnom prípade je výsledkom nielen jeho odchod ku konkurencii. Týmto krokom automaticky vyšlete negatívny signál pre vyhľadávače, čo môže viesť k zhoršeniu pozícií a následnej strate ďalších návštevníkov.


Piktogram, znázorňujúci dva odznaky s nápismi nový a najlepší

…dotiahneme veci do konca

Vyskúšali ste niekedy nakúpiť na vlastnom e-shope? Alebo nájsť nejakú informáciu na webstránke? Hoci sa vám môže zdať, že je tento proces a prepojenie jednotlivých stránok navzájom v poriadku, opak môže byť pravdou. Opäť raz nasaďte optiku zákazníka. Je sled online nakupovania logický? Môže rýchlo a na pár klikov dostať presne ten tovar, ktorý si vybral? Nechcete od neho príliš veľa zbytočných informácií? Aby bol váš web intuitívny, potrebujete dať svojim zákazníkom presne to, prečo naň prišli. A to jednoducho, prehľadne a príjemne. Od začiatku až po samý koniec.


Piktogram, znázorňujúci obrazovku PC so zľavami, cenami a informáciami na e-shope

…sa ďalší užívateľ na vašich webstránkach nestratí

Jednotlivé časti webu (nákupný proces, produktové stránky, popisy služieb a iné) dokážu po zapracovaní detailov a pravidiel použiteľnosti naozaj divy. Pretože práve v detailoch sa ukrýva sila. Na základe nášho auditu (kompletného webu alebo jeho častí) odhalíte všetky slabé miesta. Radi vám pomôžeme ozdraviť všetky pokrivkávajúce časti, aby ste svoj e-shop postavili na nohy. A aby ste všetkých zablúdilých či dokonca stratených užívateľov premenili na tých, ktorí sa vrátia nakúpiť opäť.


Chcem vracajúcich sa zákazníkov

Ako zistíte, či pre váš web alebo e-shop dokážeme urobiť maximum práve my?

ČO ROBÍME INAK alebo PREČO SI VYBRAŤ NÁS

  • premýšľame v rámci celej koncepcie webstránky – I v prípade, že sa rozhodnete pre audit jednej časti webu, zaujímajú nás komplexné prepojenia.
  • máme objektívny nadhľad – Výstupom, ktorý od nás dostanete, je návrh na zmeny na webe, aby bol intuitívny pre vašu cieľovú skupinu. Nie pre človeka, ktorý bude audit zhotovovať.
  • nebojíme sa navrhnúť odvážne riešenia – Nedržíme sa šablóny, ktorú má vaša konkurencia. Nájdeme pre vás jedinečné riešenie.
  • za našimi výstupmi stoja čísla – UX – použiteľnosť vašich stránok nezapracujeme podľa svojho pocitu. O pozitívnych výsledkoch vás presvedčia konkrétne čísla zo zvýšeného predaja e-shopu alebo analýz o návštevnosti webu.


Chcem poslať nezáväzný dopyt