Optimalizácia pre vyhľadávače, ktorá vás posunie vyššie
Optimalizácia pre najpoužívanejšie vyhľadávače – Google a Seznam (ČR) je spôsob, ako sa posunúť vo výsledkoch vyhľadávania na lepšie priečky, než na akých je váš web teraz.
Pretože lepšie pozície znamenajú novú cestu, akou sa k vám návštevníci dostanú. Ak nechcete svojim zákazníkom na konci tejto cesty privrieť dvere rovno pred nosom, vsaďte na kvalitné SEO.
Vo Fortuity vám radi ukážeme, ako tieto tri písmená dokážu vašu webstránku posunúť do tesného závoja za platenú reklamu. A na tú vynakladá vaša konkurencia nemalé prostriedky.

Stále platí – kto hľadá, nájde. Buďte viditeľný tam, kde hľadajú práve vaše služby alebo produkty. Optimalizáciou webu alebo e-shopu dosiahnete, aby vás vaši zákazníci nemuseli hľadať ako ihlu v kope sena.
SEO od Fortuity znamená, že…

…nájdeme všetky vaše achilovky
Základom každého dobrého skoku je odraz. Chcete so svojím webom alebo e-shopom poskočiť o pár priečok vyššie? Aby ste dosiahli čo najvyššie pozície, potrebujeme sa aj my vo Fortuity od niečoho odraziť. Stačí, ak nám poskytnete potrebné informácie o vašom online biznise, aktuálnej kondícii vašej webstránky a métach, ktoré by ste chceli dosiahnuť. My vám na oplátku vypracujeme komplexný SEO audit. Samozrejme s konkrétnymi návrhmi na optimalizáciu webstránky.

…prelúskame vás web do hĺbky
Univerzálne nastavenia, ako a čo urobiť, aby bol web na vyšších pozíciách vo vyhľadávačoch, neexistujú. Hoci má optimalizácia pre vyhľadávače svoje všeobecné pravidlá, treba vedieť, ako ich aplikovať. Vďaka SEO auditu získate analýzu kľúčových slov aj s prehľadom vašej konkurencie. Na základe relevantných keywords tak ľahko zhodnotíme, či je obsah vášho webu na tieto frázy optimalizovaný. Kritickým okom sa pozrieme aj na rozhodujúce technické parametre, ktoré pozície ovplyvňujú – rýchlosť a veľkosť webu, jeho kód a indexáciu jednotlivých podstránok.

…zapracujeme „on page“ faktory optimalizácie
On page faktory, ktoré SEO ovplyvňujú, sú práve rozhodujúce parametre na vašich stránkach. Tie vieme vďaka skúsenostiam ovplyvniť vo váš prospech. Okrem slabej alebo žiadnej optimalizácie na kľúčové slová je ešte mnoho zákutí, ktoré váš web chtiac-nechtiac vytláčajú z prvých stránok na Googli. Zhodnotíme, v akom stave sú vaše URL adresy, metadáta, alternatívne popisy obrázkov, nadpisy a celkové formátovanie obsahu. Tak ako vyhľadávače, zaujíma nás aj to, či užívateľ na vašom webe neblúdi a vždy ľahko nájde to, čo hľadá (UX – použiteľnosť). Interné prelinkovanie webu je hlavným nástrojom, ako ho doviesť napríklad priamo do košíka e-shopu alebo k dopytovaniu služby.

…nevynecháme „off page“ faktory optimalizácie
Okrem kozmetických SEO úprav priamo na vašom webe, ovplyvňujú jeho pozície vo vyhľadávaní aj “off page” faktory – teda tie mimo neho. Preto zanalyzujeme a odporučíme vhodný linkbuilding – spätné odkazy, ktoré vedú na webstránku. Ich počet, kvalita a tvar výrazne ovplyvňujú to, ako vás vyhľadávač vníma. A napokon zhodnotíme i to, ako sa o vás klebetí na sociálnych sieťach a stránkach s vysoko hodnotným obsahom. Máte už v tejto chvíli pocit, že na vašej webstránke neostane nitka suchá? Presne to je SEO od Fortuity – optimalizácia, z ktorej sa dá vyžmýkať čo najviac.
Neviete sa rozhodnúť, či sa oplatí zveriť optimalizáciu webstránky práve nám? Zhrňme si, čo všetko získate.
ČO ROBÍME INAK alebo PREČO SI VYBRAŤ NÁS
- SEO audit jasne pomenuje medzery na vašom webe – Získate zrozumiteľný výstup s vysvetlením, nie nekonečný dokument písaný akoby iným jazykom.
- sme variabilní a zároveň komplexní – Nefunguje to u nás systémom buď – alebo. Radi vám vypracujeme aj čiastkovú analýzu či odporúčanie na vylepšenie vybraných faktorov SEO, pokiaľ si neželáte komplexný SEO audit.
- vieme, že optimalizácia, ktorá prináša výsledky, je proces na dlhé lakte – Ponúkame možnosť nielen SEO podchytiť, ale aj dlhodobo udržiavať. Vyhľadávače sú ako živý organizmus, neustále prichádzajú s novými algoritmami, ktoré vyžadujú nové zásahy.
- optimalizujeme vždy etickým spôsobom – SEO neobchádzame nekalými praktikami, ktoré by vášmu webu mohli viac uškodiť ako pomôcť.
- zameriame sa na konkrétne ciele a zvyšovanie konverzií – Výsledky našej práce sú viditeľné a merateľné, nie obalené do prázdnych všeobecných sľubov.